9. června 2012

I've seen enough movies to know that popping the back of a raft makes it go faster

V pondělí jedeme se školou na vodu a já z toho mám trochu obavy. Když říkám trochu, myslím tím hodně, a když říkám obavy, myslím tím panický záchvaty. Otázka je, čeho se bojím? (To je výborná otázka, Kristýno, výborná.) Vzhledem k tomu, že jsem se dnes přistihla, jak se zase diagnostikuju s nějakou psychickou poruchou - jako už tolikrát předtím jsem došla k úzkosti - je odpověď celkem jasná. Naštěstí jsem si vymyslela skvělej obrannej mechanismus. Všechno, co se stane, budu moct v budoucnu zužitkovat, ať už ve svým seriálu (haha) nebo knížce (haha), který jednou zcela jistě vytvořím (hahahaha). Možná bych se ale i mohla překonat a přestat se vzdalovat od ostatních, fyzicky i psychicky. Výzva přijata. Jestli se mi těch pět dní (vidíš, Kristýno, jenom pět dní, to uběhne jako voda... pun intended) podaří být milá a normální a ne přehnaně neurotická, udělám si po návratu Game of Thrones maraton. Jestli budu protivná a odtažitá, tak si ho udělám stejně, ale určitě si ho tak neužiju. (Užiju, ale to je jedno.) Mým dalším velkým problémem je to, že nemám dostatek oblečení na outdoorové aktivity, respektive ani chuť na jejich podnikání. Ideálně bych kempovala jako Tom Haverford z Parks and Recreation ("No! I was TiVoing Cupcake Wars!"), ale člověk zase nemůže mít všechno, že ano. Ale hele, třeba to bude skvělý a stresuju se úplně zbytečně a vodáctví si oblíbím (hahahahaha ne) a celej tenhle článek je vlastně směšnej. Třeba.

3 komentáře:

  1. Jééé, tady už jsem nebyla, ani nepamatuju :D A ty si určitě nepamatuješ mě, tak to nechme být :D

    Naše třída byla na vodě před dvěma týdnama, a protože jsem z toho - stejně jako ty - měla strašné nervy, a taky se mi s tím naším kolektivem nechtělo, tak jsem zkrátka nejela... ale co jsem slyšela, tak si to děcka užila a všichni se vrátili krásně opálení :)

    OdpovědětVymazat
  2. náhodou já si lidi pamatuju moc dobře, takže bych řekla, že si pamatuju i tebe. jen ta přezdívka mě mate:)
    a nakonec to nebyla hrůza, ba naopak, až na pár drobností se mi tam líbilo a nechtělo se mi domů. jen teda místo opálení jsem se vrátila spíš se spálením:)

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně ti rozumím, já se taky na nějaký takovýhle podobný akcičky vůbec netěším, a pak najednou přijedu domů a říkám si: To bylo fakt bezva!
    I když je pravda, že na vodu jsem ve třeťáku se svoji třídou fakt nejela :)

    OdpovědětVymazat