29. května 2012

I have bigger things to worry about than my personal life

Fyzicky žiju v České republice, ale psychicky jsem čím dál tím intenzivněji přítomna ve fantazii ostatních lidí. Cestuju z New Yorku do Greendale, zastavím se v Los Angeles a vracím se zpět do New Yorku, kde ostatně trávím spoustu času. 30 Rock, Community, Chuck, Saturday Night Live, Mad Men, Girls. To jen tak pro přehled. Už pár měsíců se mi lépe vyjadřuje ve 140 znacích a klikáním na tlačítko Reblog než blogovými příspěvky. Mezitím jsem byla v Berlíně, poplakala si na Florence + the Machine, sama před sebou jsem si znovu získala respekt a začala číst Hru o trůny. Btw: nevím, jak někdo dokáže napsat osmi set stránkovou knihu, když mně dělá problém vymyslet pár řádků. Upřímně si třesu pravicí, nemyslela jsem, že sem v dohledné budoucnosti zase napíšu.

Žádné komentáře:

Okomentovat