19. května 2011

Well, hot & heavy, pumpkin pie, chocolate candy, Jesus Christ, there ain’t nothin’ please me more than you

Zajímavá věc! Zjistila jsem, že když sem začnu psát článek, kde si na něco stěžuju, maximálně do pár hodin se všechno vyřeší, zlepší nebo se stane přesně to, co chci. Tudíž mám novou metodu, jak ovládat svůj život. Pokud se pár nenávistných řádků na bloggeru rovná krásný zbytek dne, jsem spokojená. Někdy je vážně všechno zlé k něčemu dobré. Možná jsem si dneska opařila většinu prstů na ruce čerstvě uvařeným čajem a mírně se pohádala s otcem a pak prožila menší hysterický záchvat. Nicméně jsem díky tomu zůstala ve městě a mohla potom jít na podvečerní procházku, druhou během tří dnů, takže palec nahoru. Celé tohle období, kdy jsem chvilku v té největší euforii a pár minut poté mám největší depresi na světě, je vlastně docela milé. Aspoň se nenudím a mám o čem přemýšlet a vytvářet nejrůznější teorie.
V pondělí jsem si byla nechat uvrtat polovinu zubu, během zákroku jsem meditovala a uklidňovala se, protože to ráno jsem vyhrála cenu v soutěži "Jak ze sebe udělat nejpitomějšího pitomce během dvou minut a méně" a byla z toho potom hrozně nešťastná. Naštěstí jsem si ale začala stěžovat tady a během pár hodin mi byla napsána zpráva, která to všechno spravila. Večer jsem potom tedy trávila pozorováním Měsíce a posloucháním hry na kytaru. Úterý jsem zasvětila stravovacím zařízením, nejdřív jsem si dávala mátový čaj v kavárně a večer šla do pizzerie. Po půlce pizzy, dvou skleničkách vína a pár cigaretách mi přišlo všechno hezké. Dnes jsem vstávala ve dvě odpoledne, absolvovala výše uvedené opaření se a hádku, opět jsem si chtěla postěžovat virtuálnímu světu a opět se všechno zlé k dobrému obrátilo, takže pár hodin nato jsem vyrážela do města na další procházku. Me gusta. Už mám i program na sobotu, takže dnes zřejmě půjdu spát spokojená. 

1 komentář: