20. května 2011

Challenge accepted

Jestli ja se nemam vyborne! Postel sdilim s pavoukem, parapet momentalne obyva spousta mravencu a vedro me neskutecne otravuje. Chci nosit dlouhe cerne kalhoty, zachumlavat se do svetru a nemit zpocene vlasy po dvou minutach chuze. A to jsem nedavno premyslela nad tim, ze by mi nevadilo bydlet na Havaji. Ja bych si mela hledat bydleni spis za polarnim kruhem, i kdyz vezmu-li v potaz mou schopnost snaset mraz, pravdepodobne bych se mela poohlednout po necem spise v mirnejsim podnebnem pasu. To ale momentalne neni dulezite. Dulezite je, ze zitra se budu muset chovat jako opravdova lidska bytost a ne jako jeji instantni nahrazka hojne zivena filmovym prumyslem a fikci vseho druhu. Takovou vyzvu prijimam! Pravdepodobne si do tasky strcim trochu alkoholu, abych mohla v pripade nouze znicit svoje zabrany a fungovat alespon zdanlive normalne. Ale uz jenom to, ze takovou vec chci podstoupit - mluvim o tom jako o necem velmi neprijemnem a protivnem, pritom opak je pravdou - dokazuje spoustu veci. Jakou spoustu, to uz je zalezitost podvedomi a ventilace do snu a soukromi. Domluvila jsem.
Jak jsme pozorovali Mesic a ja ho nevidela.


7 komentářů:

  1. tvoje články se čtou vážně skvěle! To dnešní horko mi taky dalo zabrat... hlavně na tréninku.
    Držím palce! Sama mám často velký problém chovat se seriózně :D

    A moc děkuju za komentář, ani nevíš, jak mě potěšil! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra, zase musím konstatovat, že toho máme staršně moc společnýho.

    Zábrany padají po flašce bílého a teplo nesnáším. I když v Anglii je teď spíš zataženo a já nutně potřebuju sluneční paprsky.

    OdpovědětVymazat
  3. On ten mesic byl celej oranzovej a velkej,jako obri pomeranc.a potom jako grepfruit. a nakonec jako citron,zmizel uplne.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si přála, aby napadl sníh. Fakticky.

    OdpovědětVymazat
  5. jednou jsem viděla úplně rudej měsíc, bylo to jak z nějakýho kubrickovskýho filmu...

    OdpovědětVymazat
  6. ja jsem teda stastna za tohle pocasi :D i kdyz je fakt,ze nekdy me to taky stve...o mravencich mi ani nemluv :D

    OdpovědětVymazat
  7. Haha...tenhle článek mě fakt pobavil :)

    OdpovědětVymazat