16. března 2010

Symmetry

Erhm, možná že situaci nezvládám tak dobře, jak jsem měla původně v plánu. Včera jsem se dívala na Hairspray a líbilo se mi to. Abych pravdu řekla, dala jsem tomu pět hvězdiček. A celý den si zpívám 'cause you can't stop / the motion of the ocean / or the sun in the sky. Nepřijde vám to trochu jako volání o pomoc? Takže hádám, že je jenom otázkou času, než začnu chtít koťátko nebo štěňátko. Na druhou stranu je fajn, že máti nejspíš ignoruje mou vysokou spotřebu čajů a ten hysterický smích, co se poslední dva dny ozývá z mého pokoje.
Vzhledem k tomu, že nemám zrovna ten nejvytíženější život, jsem se rozhodla, že se budu po dobu neurčitou bavit odstraňováním svých neuróz. Začínám s tím, že nejsem schopná sledovat film, když se v něm děje něco trapného. No, nejde to moc dobře. Vlastně to nejde vůbec. Ale bavím se tím a o to tu šlo především. Myslím.
A zítra se budu taky bavit. Předně si vezmu květované boty. Taky něco zeleného. A pak půjdeme před vyučováním s B. do jídelny, kde má každou středu schůzi redakce našeho školního časopisu, přičemž časopis je docela silné slovo, a.. ještě nevím, co budeme dělat, ale určitě si při tom užijeme hodně zábavy.
A pak budu jenom čekat na to, až někdo (třeba já) řekne Fuck it, let's get drunk.

2 komentáře: