15. března 2010

I Just Don't Know What To Do With Myself

Situaci vidím asi následovně: zapomenu na všechny svoje předchozí, erhm, vztahy, a vrhnu se do nezávazné romance se slunečnými obědovými přestávkami. Já pak budu mít cestou autobusem o čem přemýšlet a v co doufat a.. druhá strana, to nevím, jestli si z toho něco vezme, ale mně nezbude než doufat, že něco málo snad ano. Haha. Hahaha.
Smotat se do klubíčka v koženým křesle a zívnout si a poslouchat a polemizovat a uvařit si čaj.
A na dovolenou si koupím klobouk.

8 komentářů:

  1. kup si klobouk, krásný hnědý, šedý nebo černý klobouk, elegantní klobouček, co ti bude krásně slušet.

    OdpovědětVymazat
  2. je to je krasne. ja si to rikam uz buhvijak dlouho a mam asi moc slabou vuli protoze mi to porad a porad nejde . nepolemizuj.

    OdpovědětVymazat
  3. když já bych chtěla nějaký takový klobouk, http://img5.rajce.idnes.cz/d0507/2/2937/2937197_17e7b366045c2543b0cb9ac42168f8c3/images/IMG_8910.jpg, třeba i barevný, na pláž, yknow (ano, rodina chce jet k moři, musím se podřídit).

    no tak moc si nefandím, že se to povede, ale je hezké si to občas myslet, ne? =)

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto chápu tvé nadšení - podobný klobouk má Terry Pratchett na svých podobenkách. :D V Brně jsem je viděla už ve dvou obchodech, ale samé černé...

    OdpovědětVymazat
  5. I just don't know what to do with myself...too!

    OdpovědětVymazat
  6. Já takový klobouk viděla v háemku a byl fuchsiově růžový. A moc pěkný.

    OdpovědětVymazat