25. ledna 2010

Very well then

Tři a půl roku s někým sdílíte prakticky všechno a najednou.. nic. No, obě s tím máme bohaté zkušenosti (třeba mně se o tom ještě pořád zdávají znepokojivé sny). Šla jsem prostě po chodbě, koukala na ni a nic. Hm. Abych toto téma jednou provždy uzavřela, jestli budete potřebovat zničit vztah jakéhokoliv charakteru, obraťte se na mě, na svůj docela nízký věk o tom hodně vím. (Wouldn't it be nice.) A tak tady sedím, dívám se potřetí za tři dny na Pride & Prejudice, raduju se, že se mi to povedlo natáhnout do Jacka a cítím se vyhořelá. Vyhořelá, vyhaslá, ještě k tomu ten plakát Kurta a je to ironie jako prase. Zítra mám v plánu vzbudit se o půl deváté, uvařit si Earl Grey a přemístit se do obýváku, kde budu počtvrté sledovat Pride & Prejudice, pak si odbydu chvilku šílenství a pak budu hodně moc chtít tričko Wonder Twins. Jak jsem sama, to jsem si uvědomila, když jsem Alici vysvětlovala, že Bára je na horách a Peťa je nemocná, teda jako nevím, kde přesně Bára je a co je Peti, ale víte jak, no, pak jsme šli na bowling a já a Marťa jsme si tam daly latté a moje myšlenky o samotě se změnily v jistoty. Směšné.

3 komentáře:

  1. Pride and Prejudice jsem třeba v životě neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pride & Prejudice je film každé dospívající dívky! Já se dokážu koukat pořád dokola na scénu, kde jí Mr. Darcy vyznává lásku. (KÝČ)
    A svým způsobem jsme vždycky na všcehno sami. Jen někde je to okatější a víc si to připouštíme...
    A děkuju , šaty jsem původně chtěla z HM, ale pak jsem je kvůli odhalensoti nekoupila. Tyhle jsou z trapného NY za - 139kč(!)
    .

    OdpovědětVymazat
  3. moje sestra byla asi půl hodiny opravdu vážně zamilovaná do pana Darcyho...

    OdpovědětVymazat