28. července 2011

Bite it. You have to bite it

Venku je mlha. Tu mám ráda. Dobře se hodí k mému utrpení, protože jsem před chvílí hořce zjistila, že mi někdo snědl zbytek čokolády, co jsem dostala k svátku. Jestli by existoval oficiální seznam věcí, kvůli kterým bych byla ochotná i vraždit, tenhle prohřešek by se ocitl někde v první desítce. Můj život se zdánlivě definitivně proměnil v chuchvalec spánku, kávy, internetového připojení, mojí fantazie, jídla a samomluvy. Může být. Už tak nějak nelituju ničeho. Na to palec nahoru. Dívám se na spoustu britských seriálů a filmů a to je taky dobře. Z domu odcházím buďto ráno, abych se s někým potkala, nebo večer, abych se s někým potkala a k tomu se i opila. Na to taky palec nahoru. Šmankote. Možná se to trochu zvrtlo.

3 komentáře:

  1. Mlha je skvělá věc. A vraždu za čokoládu bych měla klidně i v první pětce.

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj život je krásně poklidný :)

    OdpovědětVymazat
  3. nevím, jestli krásně, ale poklidný rozhodně je.)

    OdpovědětVymazat