29. června 2011

Just because we use cheats doesn't mean we're not smart

Mám prázdniny, vysvědčení, pochvalu, poukaz na knížku, nová sluchátka, hodně vyfocených fotek, snědenou polovinu pizzy, vypitou spoustu vína a Kofoly s rumem, vykouřených pár cigaret, dobrý pocit a ujasněné priority. Z dalšího mého snu je zdechlina, takže přišel čas začít pracovat na novém. Sobotní noc bude fatální. Do té doby se musím podrobit očistné psychické i fyzické kúře, abych působila i vypadala co nejlépe. Ono by upřímně stačilo působit i vypadat jen lépe než ona, ale nač být skromná. (Někdo, kdo si vyčesává culík téměř na vrcholku hlavy, pro mě přece není žádná konkurence. Teoreticky za nic nemůže, ona je spíš, stejně jako já, oběť a měla bych si radši připravovat proslov pro něj, ale snadný terč je snadný terč.) Udělám si citronádu s kostkami ledu, dočtu Miláčka od de Maupassanta a pak budu číst zase něco jiného a to je, domnívám se, dobrý plán. Mou novou obsesí je Sherlock; musím si někde sehnat muže s opravdu hlubokým hlasem. Uvidím v srpnu The Kills, přirozeně jsem přešťastná. Dnes mi přistál na noze čmelák.

2 komentáře:

  1. To je tolik informací, že ani nevím, k jaké se vyjádřit jako první :O

    OdpovědětVymazat
  2. Čmeláci přistanuvší na noze nosí štěstí ;)

    OdpovědětVymazat