30. ledna 2011

Bill Murray, you're a zombie?

Je to samozřejmé. Nejdřív si říkám Aaaah to je škoda, že se nikdy nepodívám na Zombieland, protože tam jsou zombie a určitě i vnitřnosti a spousta krve a vůbec a potom zjistím, že tam hraje Jesse Eisenberg a Emma Stone, každý sám o sobě úžasná bytost a což teprve takhle dohromady, a sleduju to podruhé v jednom dni. Možná si při některých scénách zakrývám obličej a možná jsem byla obelhána trailerem, kde z jistého záhadného důvodu zapomněli upozornit na to, že tam opravdu je spousta vnitřností a krve a vůbec, ale hele, pobavila jsem se jako už dlouho ne, takže trochu nechutností jsem ochotna přehlédnout - a to doslova. Jistě, obecně jsem velice vděčný divák, ale vážně, tohle je jeden z těch lepších filmů. (A navíc... Jesse Eisenberg! V mém případě by to ani nemusel být jeden z posledních mužů na Zemi, co nejsou zombie. Já bych ho brala i tak.) A ano, miluju tu scénu.

Žádné komentáře:

Okomentovat