17. listopadu 2010

Nowhere is safe

Budu se opakovat, ale zřejmě všichni uvidí Harryho Pottera dřív než já. To už je můj osud. Ale v pořádku, v pořádku. Prostě se zachumlám do svého povlečení Harry Potter, papírovými ubrousky Harry Potter si budu utírat slzy, do kelímku Harry Potter si naliju vodku, na papírový tácek Harry Potter strategicky umístím tabulku čokolády, pastelkami Harry Potter budu kreslit králíčky a koťátka, do deníčku Harry Potter si zapíšu všechna svoje trápení a nespravedlnosti světa a na závěr si něco uvařím ve Snapeově laboratoři. Cenný materiál, který jsem nasbírala během všech těch let od asi druhé třídy. Ne že bych byla fanatik, to ne. Ehm.
Dnešní volno jsem strávila produktivně. Nechala jsem se ostříhat. Od května mám pořád stejný účes, v tom problém nebyl. Já spíš litovala chudinku kadeřnici, protože jsem asi ten nejhorší zákazník. Ne, nevybíhám z místnosti se slovy "To vás bude mrzet!" ani neodcházím bez poděkování nebo i zaplacení. Já totiž mlčím. Přijdu, pozdravím, křečovitě se usměju a kromě těch několika povinných vět jako "No já bych to chtěla spíš jenom zkrátit" a "Jo, takhle by to šlo, děkuju." prostě nepromluvím ani slovo. A co teprve když kadeřnice dostříhá a začne fénovat! Tedy fénovat.. Asi bych spíš měla použít slova "umělecky tvořit", protože většinou tvaruje a lakuje a mně je líto jí říct, aby se s tím tak nedělala, že stejně přijdu domů a hned si to umyju a vyfénuju podle sebe. Jinak ale všechno dobře dopadlo a neopakuje se katastrofa z minulého léta, kdy jsem se nechala ostříhat den předtím, než se moje máma vdávala a já měla asi půlhodinový hysterický záchvat.
Ale předevčírem jsem měla obrovskou radost. Zjistila jsem, že v březnu budou mít v Praze koncert White Lies, navíc asi jenom šest dní před vystoupením další mé oblíbené skupiny Hurts. Radost mám hned ze dvou důvodů. Předně díky samotným koncertům, ale jako bonus uvidím dvakrát v tak krátké době Lin. A to mě velice těší.
Zítra máme zase taneční, já si zrovna oloupala lak z poloviny nehtů, takže odlakovat, přelakovat, dolakovat, cokoliv. Se svými okousanými nehty si moc vyskakovat nemůžu, ale nevadí. A chci se dodívat na Girl, Interrupted a taky se dostatečně vyspat a naučit se dějepis a vymyslet oblečení na zítra. Poslední dobou se oblékám pořád stejně, potřebovala bych jet nakupovat, ale samozřejmě jsem v hluboké finanční krizi. Myslím, že si radši půjdu poplakat na stránky svého Harry Potter deníčku.

3 komentáře:

  1. <3 těším se těším se těším se

    OdpovědětVymazat
  2. 1. přijdu si jako špatný člověk - kdyby mi někdo nabídl vodku vs. lístky na premieru HP, volím vodku. Achjo.
    2. Těší me, že nejsem sama nejhorší zákaznicí kadeřnictví. Kadeřnice je mnohem větší zlo než zubař, jen se o tom míň mluví.Nedokážu si s ní vesele povídat. A věta "ostříhejte jen to štapný" je nejhorší na světě, protože už mám 4 roky stejně krátké vlasy...
    +WHITE LIES!!
    +nemůžu uvěřit, že si stejně stará jako moje sestra...

    OdpovědětVymazat
  3. To, že si místo Harryho Pottera vybereš vodku z tebe nedělá špatného člověka (ale radši to neříkej fanatickým fanouškům). Jiný žebříček priorit, to je vše.
    White Lies, jo! Pojedeš?
    Nemůžeš uvěřit.. To je dobře nebo špatně?

    OdpovědětVymazat