29. října 2010

Heart skipped a beat

To jsem se takhle vracela ve čtyři ráno domů, všude hrozná zima, já ve skřítkovské čepici pomalu střízlivěla a pouštěla si pořád dokola Crystalised od The xx a ta basová linka se mi chladem zarývala do mozku. Docela hezká noc. Všichni tři jsme sdíleli ticho tak intenzivně, až B. usnula a mně se udělalo zle. Zdály se mi sny, kde jsem žila ve světě tvořeném jenom z vody a velkých skleněných stěn a spala jsem na hladině a z nějakého důvodu jsme tam měli stojan s doplňky z háaem. Tenhle blog mám už rok, v archivu to všechno hezky vidíte, můj život ve zkratce od října 2009 do října 2010. Včera jsme nad vínem rozebíraly přátelství a jak si to někteří lidé prostě pokazili, i když o tom možná ještě ani neví. A teď... teď bych si dala čokoládu.

1 komentář:

  1. No ano, tahle píseň mne vlastně zaujala hlavně díky té base:D

    OdpovědětVymazat