18. července 2010

I put some new shoes on and suddenly everything is right

Je krásné počasí; zima, zataženo, místy déšť. Když už se počasí rozhodlo přeskakovat jaro, proč by nemohlo přeskočit i léto a přejít rovnou na podzim? Ve skříni mám kabát, který chce být nošen! Dnes jsem nedělala nic významného, pouze si vysála, nechala si nabarvit vlasy a četla stará čísla vydání Elle. Už jsem se dlouho nenudila, je to docela zajímavé. Nikdo nemá čas nebo se nemá k tomu, aby se vyjádřil. Trochu unavující. Můžu teď poslouchat jenom Paola Nutini a Billy Talent, což jsou záležitosti, ke kterým jsem přišla třeba tři nebo čtyři roky zpátky. Flashbacky? Ani ne. Chci zimu a měkoučké bačkory a litry čaje a tmu v pět hodin odpoledne.

1 komentář:

  1. Taky se těším na tu zimu, ale vím, že po pár dnech mě to přestane bavit a budu chtít léto:D Mimochodem hezké pozadí :)

    OdpovědětVymazat