17. května 2010

What I want, you've got

Ježišmarja, to je ale krásnej den. Dnes a zítra máme kvůli maturitám volno. Čtyři hodiny jsme s B vařily kávu učitelům, což spočívalo v tom, že asi první hodinu a půl jsme seděly v prázdné sborovně, povídaly si a dělaly hloupý vtipy a zbývajících sto padesát minut jsme střídavě myly špinavé hrnky a talíře a příbory, smály se oblečení naší učitelky na němčinu a opět nic nedělaly. Zítra to absolvujeme znovu a dostaneme dva dny volna navíc. A pak jsem jela vlakem do Brna a četla si Cohena a následně si koupila leopardí plavky a ještě pár jiných věcí, ale hlavně ty leopardí plavky. A tašku (dala jsem jí jméno Sofie), která byla zlevněná z 999 korun na 600, což mi přišlo trochu jako znamení, což mi přišlo trochu jako znamení k tomu, abych si ji koupila. Navíc v háemku hráli dvakrát She & Him a jednou Vampire Weekend a to o něčem taky vypovídá. (Nejsem narušená.) Vykouřila jsem si svou jednu cigaretu, ztrapnila se před neznámým brněnským párem, když jsem chtěla projít samootevíracími dveřmi, které se bohužel nechtěly otevřít, takže jsem musela potupně odejít do deště. A už zítra bych si mohla stáhnout finále třetí řady Gossip Girl, čehož se nemůžu dočkat a určitě to dopadne úplně jinak, než bych chtěla, a tak si radši pustím Sherlocka Holmese a budu přemýšlet nad tím, jestli by Robertovi nevadilo přestěhovat se se mnou na Nový Zéland. (Určitě ne.) Kdybych mohla, tak spokojeností úplně předu.

1 komentář: