4. dubna 2010

(20) Days of Music: Day 2

YOUR LEAST FAVOURITE SONG
LuŠtěLa: Zazpíváme, zatančíme

(Neptejte se, jak jsem tu písničku našla. Ani já sama to nevím. Tohle je ale vrchol.)

7 komentářů:

  1. Jsem nevěděla, jakou sem dát, protože písničky, který nemám ráda, vůbec neposlouchám nebo tak. A tohle jsem musela někomu ukázat. :DDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi fotka ve vlaku, ale jsem smutnej, že označení Můj milovaný/Moje milovaná odputovalo ode mě k Lin

    OdpovědětVymazat
  3. Ty pííííííííííííííčooooooooo!
    Omlouvám se za takovýto ošklivý vulgarismus, ale tohle je HNUS! Já o nich četla na Musicserveru, ale nikdy jsem si nic od nich nepustila. Myslím, že jsem udělala dobře, jelikož tohle ve mně vyvolalo panickou hrůzu. Ach, kéž by se dal vrátit čas:D

    OdpovědětVymazat
  4. Viktore, nebuď smutný. Zřejmě se blogger rozhodl, že si z nás udělá legraci, protože já nic nepřepisovala. Jdu to okamžitě napravit! Milý, přemilý Viktore.

    Za vulgarismy se nestyď, tady jsou na místě. Těším se, jestli přijedou zase "koncertovat" do Brna. Půjdeme se pobavit. :DDDDDD

    OdpovědětVymazat
  5. achjo, je mi jich líto /je to správná reakce na něco tak děsivého?/

    OdpovědětVymazat