21. prosince 2009

I'm all I wanna be / A walking study / In demonology

Je mi zima. Před chvilkou jsem ještě seděla v křesle u sebe v pokoji, jedla karamelové sušenky a dívala se na svoje vánoční dárky. Otec jede zítra za babi a dědem a bratrem a všema do Německa, tak jsme si udělali Ježíška o tři dny dřív. No mně to neva. Jsem dostala, co jsem chtěla, a kdyby mně nebyla taková zima, tak bych snad řekla, že je to eňo ňuňo. No. Mám dneska takovou proužkatou náladu, v Háemku mě zklamali, nemožu najít vyhovující svetr, asi to zítra v Brně ještě vomrknu. A koupím si Moleskine a ten svetr chcu. Dneska pohoda. Nic jsme nedělali, v hudebce jsme koukali na Moulin Rouge a pak šli na kuželky. Pořád mi to sportování nějak nejde. V obýváku už máme zase gauč na správným místě, u konferenčního stolku, napravo od televize, a ne hnedka za počítačem. Vizuálně pěkný, ale nemám si kam odkládat knížky a mikiny. Dochází mi Earl Grey, v lednu ho dokoupím. Moc mně nedělá dobře, jak je Tom takovej, hm, v pohodě, to pak jdu do schodů a jako nevím. Dojím lososa a dokoukám Harryho a bude mi pěkně. Jé, a ve Vídni jsme byli vlastně. Světýlka, světýlka a Burberry s Emmou Watson. A zima. Mínus devět tam bylo, svařák jsme si dali a máme další vídeňský hrnky. Cestou zpátky jsem si pustila Casablancase a během druhé písničky usnula, zatímco otec se nás vytrvale snažil zabít předjížděním všech aut. Chtěla jsem rakouskou Elle, nakonec nemám ani tu českou. Tak. A zima je mně pořád.

1 komentář: